Monday 22 April 2013

KAWAN-KAWAN I Miss You...

Assalamualaikum...
entry kali ni nak luahkan perasaan lak hehe...
nampak tak title entry kat atas? like seriously..I miss all of my friends..
tak kira kawan sekolah rendah ke sekolah menengah
kawan2 sekolah rendah lagilah dah la takda gambar, al-maklumlah masa tu guna Nokia 3310..haha
naik sekolah menengah nie boleh la bergambor ye idak? al makmumlah guna handset Samsung
haha... (gelak sorang2)
dear kawan-kawan aku yang sekolah rendah... Amira Diyana, Fara Fatiha, Aufa Adlia, Nursyifa' Azman... I miss You Damn Much. hope to see you again :'(

Entry kali nie aku besertakan gambar-gambar aku bersama kawan2 kat sekolah menengah ( SMK Syed Alwi)... gambar2 senget kami sekawan... haha..  kenangan manis kat sekolah, Hotel Brasmana and banyak lagi. Dear My Friends Amira Farhana, Noor Khadijah, Nor Fadzilah, Scha Hyerah, Nurul Raihana, Solehah, Nabila Shuhada, Amira Adila, Saidatul Shafinie, Baiti Amira, Huda, NUrul Nasuha, Rohimah, Kerul, Rezza, Muiz..dan semualah.. I just wanna tell you I Miss You..
all of our memory will never die.. k :p

kenangan solat atas padang

comel tak kami 3?? hehe

nabila, khadijah, mimiey: kamilah 3 peri
Mira: aku dah tinggi dari ang yey..
nabila: ceh...
Solehah: wei awat gendang ang bawah sangat?
Aku: huh lantak lah
Aku: Braces aku nampak dak?
Aku: yey kami terbakar panas
Solehah: aku dak hang sorang ja..
Solehah: cute ak?


Saidatul: best gak eekk... game Zombie VS Plants nie
Mira: Aku dah habaq dah tak caya..
Mira Dila: nanti crop gambar aku je tau.. gambar sampah kat belakang tak yah
Scha Hyerah: ok hari nie.. jom kita tulis lirik lagu JB
Ilah: Cikgu, tak minat JB nasyid minat la...
Nabila: Senyum itu sedekah...


Miss SMKSA :(

Ilah: dah tangkap ke belum nie... tak larat la nak pose

Kerul: ang tak bayaq duit kutu lagikan?
nabila & Huda: hang nie tak habis2 duit kutu..
Solehah: ilah senyum la.
Ilah: eh2.. orang nak baca Quran lah..

aku: hampeh budak nie dia tangkap gambar aku masa aku tgh feeling2
Mira: wee..awat ang geletek aku..geli
Khadijah: aku tak geletek pun na... sapa geletek ang antu kot


Mira: Kami cute sangat doh...
aku: macam orang buta ja... haha

MIra: baik hambik gambar cepat, sementara aku tengah rajin nie...

mira: say peace...


Khadijah: saya Justin Bieber Malaysia..hehe..


Mira: Syirah cepat la dah kebas mulut aku senyum..

aku: Ilah cepat ambil gambar.. ustazah nampak nanti
Ilah: huh, budak nie orang nak belajar dia sibuk nak ambik gambar

Ilah: oi.. tak mau ambik headphone ka? haha... 


Ilah: pastikan gambar kami elok ekk...
Solehah: oi.. awat tak tunggu aku sat nak pebaik tudung

mira: awat aku nampak tinggi dari ang?
 me: ???
Ana: adik senyum...
 kilah: control senyum la nie..

aku, atikah. Raihana and Fatin kat SMK Putra
Ju-On: say cheese..
Scha Hyerah: kami bukan pasangan sejenis k...
Solehah: a'a.. haram tu... haha

gambar kenangan masa buat reunion :'(                                  
gambar kenangan 5Y 2012


k, I'm done hear... to all my friends who read this entry please do write a comment... Miss you
Love, NS



4 comments:

  1. awhh. thanks dear sebab buat entry ni. gila rindu semua. me so terharu sayang.. :') <3

    ReplyDelete
  2. welcome,, our friendship will last forever. Amin...

    ReplyDelete
  3. ya Allah, thanks soo muchh. sebak sesangat baca entry ni. rindu time sekolah sangat2. entry ni buat I gelak guling2 sorang2. hikhik

    ReplyDelete
  4. haha.. welcome
    tu la sedih sgt, macam nak ulang balik je semua nie..

    ReplyDelete