Saturday 4 August 2012

Ramadhan Datang Lagi..





Ahlan Wasahlan ya Ramadhan...
Alhamdulillah ke hadrat ilahi... aku memanjatkan syukur kpdmu ya Allah
bertemu kita di bulan Ramadhan yg mulia ini..
Tahun nie.. aku berazam xmaw tinggal solat terawih.. tp nk buat mcm mna, org prmpuankan ada time of the month! hi3 :)
Sebagai umat Islam.. Jom kita sma2 merebut peluang yg Allah berikan utk mengutip pahala dgn memperbanyakkan solat sunat, dan baca Al- Quran..
Bulan nie merupakan Pesta Ibadah bak kata Anwar Hadi.. he3
Pada bulan nie juga Allah akan menutup pintu neraka dan dibuka pintu syurga seluas-luasnya
Sempena bulan yg mulia nie aku nk minta maaf kpd semua yg aku knal especially mak and ayah..
dan kpd org yg ada trasa dengan aku.. aku minta maaf byk2.. kalau slama nie aku mcm sombong
...sbnarnya xb'maksud pun nk buat mcm tu..  sbnarnya aku sorg yg pendiam and quite shy
actually  I love people around me
I JUST WANNA SAY SORRY!





I think I better stop here, get down to continue my add math exercise as the SPM trial is around the corner (next week)



Sincerely,
NS

No comments:

Post a Comment